Isnin, 25 Januari 2010

Belasungkawa.

Krew penulisan blog Badar mengucapkan takziah kepada kerabat di-Raja Sultan Johor, Sultan Iskandar Ibni Almarhum Sultan Ismail, yang mangkat pada pukul 7.15 malam, 23 Januari 2010 yang lalu di Hospital Pakar Puteri Johor selepas dimasukkan ke hospital itu kerana gering.



Jenazah Almarhum Sultan Iskandar dibawa masuk ke
kenderaan di Hospital Pakar Puteri untuk dibawa ke Istana Besar,
Johor Bahru, sambil diperhatikan oleh kaum kerabat dan petugas istana,
malam tadi. – utusan/Raja Jaafar Raja Ali
______________________________________________________________


Seterusnya, kami juga ingin mengucapkan takziah buat keluarga Tun Muhd Ghazali Shafie yang meninggal dunia di kediamannya di Subang Jaya, kelmarin. Buat pengetahuan pembaca, Tun Muhd Ghazali Shafie adalah bekas Menteri Dalam Negeri Malaysia dan pernah berkhidmat untuk kerajaan untuk suatu tempoh masa yang lama. Bermula dengan Tunku Abdul Rahman sehinggalah ke zaman Tun Mahathir Mohd.


KUALA LUMPUR, 24 Jan -- Gambar fail Tun Muhammad Ghazali Shafie, 87, yang juga merupakan bekas Menteri Dalam Negeri meninggal dunia di kediamannya di Subang Jaya di sini, pada 7.45 malam ini. Ghazali dilahirkan di Kuala Lipis, Pahang meninggalkan dua orang anak lelaki iaitu Bachtiaer dan Sheriffudin. Isteri beliau Toh Puan Khatijah Abdul Majid meninggal dunia pada April 2008.
-- foto BERNAMA HAKCIPTA TERPELIHARA
_____________________________________________

Akhir sekali, buat sesiapa yang tidak mengenali Allahyarham Luqman Hakim Zamalolaily, berikut adalah sebuah video pendek yang memaparkan gambar-gambar Allahyarham bersama-sama rakannya. Wallahua'lam



Al-Fatihah.

1 ulasan:

  1. belasungkawa yang berderet2..
    sorang demi sorang Allah panggil hamba2-Nya..
    kalau tgk kat paper pun byk sgt kemalangan yg meragut nyawa semenjak kebelakangan ni..
    apa pun..
    masa mereka dah tiba..
    kita yg masih hidup perlu teruskan perjalanan..
    rabbuna yuqawwiy!

    BalasPadam