Ahad, 24 Oktober 2010

Festival Fesyen 'Islam' Apa Ni??



"4. The IFF main mission is to capitalise on fashion as a platform to bring together designers and fashion enthusiasts of different cultures, religious backgrounds and race. It is also aimed at making Muslims to accept Islamic wear with a varied choice of styles. "


Petikan di atas diambil daripada teks ucapan penaung IFF ini di Monaco baru-baru ini.
Menurut beliau, IFF diadakan supaya orang Islam boleh menerima pakaian Islam yang beraneka style. Style Islam apkah ini?

Tengok gambar di bawah:








Umat Islam khususnya di Malaysia mestilah berhati-hati dengan penganjuran Festival Fesyen 'Islam' ini. Marilah kita bersama-sama membantah penganjuran Festival Fesyen 'Islam'!

Untuk info : http://www.malaysiakini.com/news/145956 . Juga sertai fanpage ini : http://www.facebook.com/pages/Rosmah-Mansur-sila-minta-maaf-pada-umat-islam/163629210328599

2 ulasan:

  1. Salam,

    Saya anis anwar mantan KUSESSian dan kini pelajar biasa. Nampaknya, ade sedikit fitnah yang harus diungkai segera agar tidak merebak virus merbahaya ini.

    Hal ini kerana, saya dapati bahawa artikel ini merupakan satu fitnah yang halus tusukannya. Cuba pihak anda memeriksa kembali kebenarannya. Saya akan berikan link rujukan bacaan saya,

    http://penembak-tepat.blogspot.com/2010/10/isu-islamic-fashion-festival-lagi.html

    http://satulimatiga.blogspot.com/2010/10/bandingkan-islamic-fashion-festival.html


    Wallahua'lam

    BalasPadam
  2. hmmm da nk jd politik ni...
    hmm elok la kte x pyh nk fikir psl prkara ni...Allah itu maha adil...
    biar dia mmbls perbuatan hmba2Nya...dlm hal ini xde spe mng xde spe klh...

    BalasPadam