Selasa, 6 Januari 2009

Push The Pause Button...

Panas.Bengang pun ada.Sindrom kemarahan menular di hati.BENCI!Muak dengan limpahan kejian dan penghinaan tak berasas.Banyak pula dosa menulis pasal ni,moh le beristighfar... Astaghfirullahal Azim,Astaghfirullahal Azim,Astaghfirullahal Azim,Astaghfirullahal Azim(biar sampai 70x dan lebih ye...ikut sunnah).


MyCartopia.com Click here to get one


Terbit pula rasa rindu pada sekolah...apatah lagi dapat berbual dengan ustaz Zaki dalam Yahoo Messenger(ym ustaz=k59999).Sempat juga bertanya pandangan ustaz mengenai blog-blog yang menghina Islam.Kata ustaz...
Umat Islam kena banyak bersabar...

Saya terfikir mengenai kata-kata ustaz.Teringat pada sensasi filem Fitna dan ceramah Ustaz Hasrizal mengenainya.Memang Islam ada menunjukkan garis panduan dalam berbeza pendapat,apatah lagi dalam usaha DAKWAH seperti yang saya ulas sebelum ini.
LAST NIGHT I F*^# WITH YOUR MOTHER!!!
I HOPE U NOT ANGRY!!!
MAYBE TOMORROW I $!#K WITH YOUR SISTER!!!
I THINK U SO HAPPY ABOUT THIS.

Adakah komen sebegini akan membawa kepada pemahaman,khususnya orang bukan Islam?
Sama sekali TIDAK!Bahkan ia mengundang kritik keras sebegini(biarpun tujuannya murni untuk mengutuk Israel)...
thanks a lot for your comment it`s just another proof of mental disease and foul mind. You are a true representant of Islam and good muslim. You also show what it needs to be a good muslim: no brain and a big mouth, cowardly hiding behind a computer screen.

Merenung pada sirah,Allah memerintahkan Nabi Musa agar berdiplomasi tika berhadapan dengan Firaun yang terkenal kekejamannya.Bagaimanakah kita ingin menonjolkan Islam sebagai agama kasih sayang,cara hidup yang sempurna jika penganutnya GAGAL menunjukkan sedemikian.Sesungguhnya,Musyrikin Makkah tetap menyanjung junjungan Muhammad S.A.W sebagai Al-Amin,kerana akhlaqnya walau betapa keras penentangan mereka terhadap Islam. Ingat,push the pause button,jangan biarkan AMARAH menyelubungi anda....ANDA MAMPU MENGUBAHNYA!

nota:Jangan lupa mendapatkan majalah SOLUSI keluaran Telaga Biru.RM 9.00 that will be worthwhile for you!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan